Geen categorie

Blogs & Vlogs

Hey guys, daar ben ik weer met een wekelijkse post. In deze blogpost vertel ik jullie over blogs en vlogs. Enjoy!


TOEN…

Járen geleden zat ik achter mijn middeleeuwse pc. Ik was een jaar of 10. Op YouTube keek ik allerlei video’s, ook vlogs! Een tijdje later las ik ook vrij veel blogs. Ik was uren zoet op mijn pc. Hele middagen zat ik op mijn kamer achter mijn 3 meter dikke monitor, filmpjes te kijken en columns te lezen van mijn favoriete ‘YouTubers‘ en bloggers

NU…

Nu ben ik 18, zit ik in het eerste jaar van mijn HBO studie en er is een hoop veranderd. Behalve het feit dat ik nog steeds vlogs kijk en blogs lees! Nu zijn de vlogs die ik kijk natuurlijk heel anders. Ook de blogs die ik lees zijn veranderd. Vandaag deel ik een paar van mijn favoriete bloggers en vloggers!

WAT IS HET NOU EIGENLIJK?

Vloggers zijn mensen die hun leven vastleggen. Veel YouTubers die vloggen plaatsen vrijwel elke dag een vlog. In ieder geval een paar keer per week, of een weekvlog.

Bloggers schrijven een soort online dagboek. Maar ze kunnen ook over producten bloggen of video’s plaatsen… Het verschilt ontzettend per blog.

IK BEGIN MET BLOGGERS DIE IK LEUK VIND.

Al ontzettend lang volg ik de blog van Vera Camilla. Ze deelt veel verschillende content. Van fashion tot vakantiefoto’s. Ze is heerlijk zichzelf. Daarnaast leest haar blog makkelijk door. Ook spreekt haar content mij aan. Dat maakt het ook leuker om te lezen. Naast haar blog heeft Vera een YouTube kanaal. Hier plaatst ze veel beauty-gerelateerde video’s.

Ook vind ik Manon Tilstra een superleuke blogger. Zij schrijft vaak over make-up en fashion, maar ze plaatst ook ontzettend veel reisfoto’s en verhalen. Daarnaast legt ze veel links met haar YouTube kanaal. Veel video’s die zie op YouTube zet, plaatst ze ook op haar blog. Net als Vera Camilla is Manon echt zichzelf. Hier kan ik echt van genieten. Daarnaast spreekt haar content mij natuurlijk aan.

Een heel andere ontzettend leuke blogger is Shifra Jumelet. Haar blog heet A Cup Of Life. Zij schrijft veel over lifestyle. Ze schrijft over DIY’s, interieur, recepten, fashion en beauty. Naast haar blog heeft zij ook een YouTube kanaal, waar ze vlogs op plaatst.

IK KIJK OOK VRIJ VEEL VLOGS!

Het langste kijk ik naar Vloggloss. Haar vlogs kijk ik al een paar jaar elke dag. Ze reist veel en haar baan is bloggen en vloggen. Daarnaast doet ze natuurlijk ook nog ontzettend veel maar ze laat echt de leuke kanten van haar leven zien. Ik geniet als ik haar vlogs kijk.

Een andere Nederlandse vlogger die ik heel tof vind is Anna Nooshin. Zij is een heel eigen persoon. Je zal niet snel iemand als haar tegen komen denk ik, en dan heb ik het over haar style. Lifestyle en fashionstyle. Ik vind haar echt ontzettend tof.

Naast Nederlandse vloggers, volg ik ook Amerikaanse vloggers.

Een Amerikaans stel dat vlogt, Aspyn and Parker, vind ik ook heel leuk om te kijken. Zij wonen in Utah en ik vind het heel leuk om te zien hoe anders levens kunnen zijn in Amerika. Het is, waar zij wonen, namelijk heel normaal om kinderen te krijgen als je begin twintig bent, en om te trouwen rond je achtiende. Ook hebben zij zelf een huis laten bouwen, wat veel mensen daar doen. Ik vind het leuk om het contrast te zien tussen hoe hun leven er uit ziet en hoe mijn leven er uit ziet.

Conclusie: ik lees veel blogs en kijk veel vlogs. Misschien een beetje te veel… Hihi!

Je kunt mij natuurlijk volgen op instagram: @sanneketting, en op twitter: @sannekettingx

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

