Geen categorie

About me

 

IMG_20160826_150810

WELCOME!

Hi there! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Ik heet Sanne Renée Ketting (18) en ik ben studente communicatie aan de Haagse Hogeschool.

RANDOM FACTS

Ik dans, reis, lach en shop graag.  Mijn motto is Live Life to the Fullest. En dat probeer ik heilig na te streven. Daarnaast ben ik soms een beetje silly, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik hou ervan om te lachen en dat doe ik dan ook vaak… Ik heb een passie voor Italië. Ik ben een enorm sociaal dier, ik hou ervan om praatjes met mensen te maken. Ik probeer minimaal een keer per week te sporten. Mijn lievelingskleur is paars en mijn lievelingseten is lasagne. Daar mag je me echt midden in de nacht voor wakker maken. Het liefst zou ik een hele wereldreis maken in een dag, maar jammer genoeg is dat (nog) niet mogelijk. Ik ben keigoed in uitstellen van dingen die ik niet leuk vind. Ik vind koken ontzettend leuk en begin er steeds beter in te worden. Mijn lievelingsdier is een kat, en dan vooral mijn eigen kat: Koos. En net zoals (vrijwel) elke tiener/twintiger heb ik een grote liefde voor sociale media.

SOCIAL MEDIA

Al vroeg bevond ik me op verschillende mediaplatformen. Denk aan Hyves en Twitter. Dat was in die tijd echt the bomb. Nu ben ik nog steeds veel bezig met dit soort sociale media, maar denk nu aan Instagram, Pinterest en Facebook. Ook ben ik vaak te vinden op snapchat. Daarnaast was ik vrij jong toen ik YouTube leerde kennen. Dit vind ik ontzettend leuk en ik ben (stiekem) blij dat ik nu voor school blogs en vlogs moet maken! Ik ga dan ook echt mijn best doen om het allemaal zo leuk mogelijk te maken. Voor mij en voor jullie!

Je kunt mij natuurlijk volgen op instagram @sanneketting, en op twitter @sannekettingx

Geef een reactie

